El grup Auser, constituït el 2002, té els seus orígens en Comercial Martí.

Auser és l'organització, que sota la marca Movento, es dedica a la venda, distribució i reparació de furgonetes i turismes de les marques Dacia i Renault en les comarques del Barcelonès Nord, Vallès Occidental i Maresme.

Auser presta servei en 9 poblacions: Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Rubí, Sabadell, Cerdanyola, Mataró, Badalona, Santa Coloma de Gramanet i Pineda de Mar, està format aproximadament per un equip de 145 professionals. Anualment presta servei a 31.200 clients de taller i comercialitza uns 5.315 vehicles nous i d'ocasió.

Alhora, Auser forma part de Movento, un dels grups d'automoció més importants del país i amb forta presència a la Catalunya central. En total, Movento distribueix més de 20.000 vehicles anuals i, a part de les marques d'Auser, representa les marques Audi, Seat, Skoda i Volkswagen (Sarsa), Mercedes-Benz i Smart (Stern Motor), Hyundai (Motorprim), Land Rover i Jaguar (Auto Pla Vic 4x4), Piaggio, Vespa, MotoGuzzi, Gilera, Aprilia, Derbi (Motospazio).

A la vegada, Movento forma part del grup Moventia, que posseeix una oferta global i complementària d'experiències de transports col·lectius i automoció basades en productes i serveis dinàmics, innovadors i sostenibles. L'altra unitat de negoci de la companyia és Moventis, dedicada al transport de viatgers per carretera.

Fes-te la tarjeta Movento
Encara creus que el taller oficial és car?