"CLIENTS QUE RECOMANARIEN EL NOSTRE SERVEI DE VENTES I POSTVENDES PERQUÈ ESTAN TOTALMENT SATISFETS"

Auser, representa el fabricant d'automòbils Renault, i és la imatge de Renault en les poblacions on estan els concessionaris i els tallers oficials. Per aquest motiu Renault exigeix uns estàndards de qualitat elevats, que el grup Auser treballa per millorar-los amb el compromís d'aconseguir un servei de venta i postvenda excel·lent que superi les expectatives dels nostres clients.

"ESTAR SEMPRE AL DIA"

Els empleats d'Auser formen part de programes de formació secundats per Renault o pel departament de recursos humans de Moventia. La tecnologia en el sector d'automoció està canviant ràpidament on cada any hi ha llançaments de vehicles nous, per aquest motiu, les formacions impartides, permeten mantenir el nivell d'exigència dels nostres clients. A més, es treballa amb programes específics interns per millorar les habilitats personals dels col·laboradors per així, millorar el tracte i el servei amb els clients i amb la resta de companys.

A més, Auser s'implica en la formació de altres col·lectius participant en seminaris i presentacions a Universitats, col·legis, autoescoles en les que Auser aporta el coneixement en l'automació per que altres persones puguin desenvolupar la seva carrera professional o aprendre sobre el món del motor.

"LA MÀXIMA RENDIBILITAT ÉS COSA DE TOTS"

La rendibilitat de la companyia no l'obté la direcció general, ni les Direccions d'àrea, sinó que l'obtenen tots els col·laboradors. Tots hem de prendre decisions basades en la disminució de costos sense afectar a la qualitat del servei. Volem oferir al nostres col·laboradors, la llibertat de decisió capa les necessitats individuals i departamentals, amb la certesa que s'evitaran els costos innecessaris que reduirien la rendibilitat de la companyia.

"TOTS ANEM A L'UNA"

Tots els col·laboradors d'Auser, alguns amb una àmplia trajectòria professional en la companyia, tenen molt a dir. Ells són els que estan cada dia en contacte amb el client i els que escolten les crítiques positives i negatives. Per aquest motiu, creiem que els empleats tenen molt que aportat i prestem especial atenció a aquelles idees que ells mateixos aporten, ja que tot anem a l'una.

Fes-te la tarjeta Movento
Encara creus que el taller oficial és car?